lazy

Efter träningen idag har jag bara legat i sängen och läst och sett på film. Frida kom förbi en sväng innan dom åkte tillbaka till Karlstad. Man blir uttråkad samtidigt som det är skönt att inte göra någonting.
Nu väntar jag på att Linus ska komma hem :)

Söndag morgon

Pajen igår blev super god, tur jag har en liten bit kvar i kylen tills senare. Annars blev det lugnt med lite tv tittande.
Idag vaknade jag redan vid 8 så det fick bli en tidig frukost för att nu gå ner till gymmet. Ha en fin morgon :)

Pajpajpaj

Nu mina vänner är det softmode och mys med tacopaj ihop med Eve och Jenn :D

Fin Fika

Som sagt var på stan en sväng idag och fick inhandlat mina svarta jeans, sjukt nice. Köpte även en nice äkta skinnjacka för 100 kr på UFF. Nu längtar man ännu mer till sommar. Blev även en fika, längtat efter gott kaffe.

Lördag

Lördag.
Nu ska jag gå ner till stan för att växla in lite pengar och leta efter ett par svart jeans. Blir även en fika, mysigt. Ha en fin dag :)

Hejdå middag

Igår var det som sagt hejdå middag för Anders, det var super gott och trevligt. Anders och Jennifer hade slängt ihop en trerättersmiddag, tummen upp!
Efter middagen kom det fler folk och efter några timmar gick vi till La belle och dansade. Det var en jätte kul kväll och Anders, kommer sakna dig.

monkey plan

Min apa kom hem nu då!

Oh my

Jag känner mig lite frånvarande just nu. Tråkigt. Jag är lite små sjuk och går runt och fryser, men tror det blir bättre nu efter helgen.

Hur som helst var VM igår super häftigt och fast vi alla frös enormt så var det svin kul. Speciellt när vi tog Guld på herrsidan. Då var det som om alla timmar med köld var som bortblåsta. Härligt laganda jobbet! Så himla kul att göra saker med jobbet jämt, bäst. Jag mådde dock inte så bra så fick gå hem lite tidigare något som gör mig frustrerad men dagen var riktigt bra annars.

Ikv är det middag hos vår käre Anders som slutar på jobbet och flyttar hem för att åka ut och resa. Kommer bli tomt utan honom känner jag. Så ikv ska vi se till att ha det trevligast ever.

Åh

NU är vi hemma och idag har jag jobbat. Det gick ganska bra faktiskt. Det är värre med kylan fy, har ont i hela kroppen. Idag har jag och Jenn även tränat igen, känns skönt att vara igång igen.
Imorn blir det holmenkollen och VM med jobbet. Ska bli fett :D

Godnatt

Koh phangan & Bangkok

Bilderegn ifrån våra sista dagar på koh Phangan och Bangkok. Koh Phangan var kul för det var dagarna innan fullmoon och därför mkt folk och fest. Linus och Basse hittade lite folk på stranden och bildade ett fotbollslag till beachturneringen som dom senare vann. Det var riktigt kul och laget var as bra. Det blev en hel del buckets och mycket dans. Träffade även Emelie och Sofia en kväll.

Bangkok blev mest shopping och äta gott dom två sista dagarna. Vi hade ett super fint rum på D&D inn ett super bra hostel som ligger svin bra. Efter lite missförstånd kom vi fram efter 2 timmar hehe. Men det var bra och jag har kommit hem med lite nytt till garderoben.

Vi har haft det så jävla bra, tungt att vara tillbaka i kylan men det är väl bara att bita ihop :)

HEARTYOU

Alskar dig baby.

Idag ar det alla hjartansdag, vilket ska firas med fest :D Ska borja med happyhour och bbq.

Glad alla hjartans dag min vanner.

13 feb

Ikv har jag legat och last nere vid havet och druckit bananshake. Sen tog vi moppen upp till en bergstopp dar det var super fin utsikt. Dar efter utmanade jag Linus i minigolf, inte min favvo sport. Jag forlorade! Hatar mingolf hihi. Nu blir det middag.

Ha en fin kvall.

Mer Koh Tao

Unde tva dagar har vi nu hyrt moppe, valdigt smart pa Koh Tao och Nastan alla gor det. Vi akte igar till en lite strand om kallas shark bay. Super fin sand och vatten, Thailand som bast. Vagarna dit var dock inte lika vackra. Jag var livradd, stackars Linus som korde.
Igar kvall motte vi upp Basse och Catrin igen for att ga och se lite fotboll och dricka ol och drinkar. Blev aven en drink pa Lotus bar, super nice stalle blir nog ett besok dar imorn med.
Idag har vi bara legat och degat pa stranden, som alla dagar. Love it

Koh Tao

Nu har vi lamnat Phi Phi och akt buss och nattbat till Koh Tao. Jatte nice stalle det har med. En jatte lang strand och massa hundar overallt haha, men det ar chill. Alla sitter pa stranden och kakar och dricker ol. Maten ar aven har super god givetvis. Imorn ska vi hyra moppar och aka runt lite pa on. Sen kommer Basse och Catrin imorn vilket ska bli valdigt kul :D Far vi nog ta en fest.

3 day

Goddag.

Lite mer bilder ifran Phi Phi, blir mkt strand bilder osv men det ar det som ar har :D Totalt underbart. Idag var vi pa en mer enskild strand och vattnet ar lika klart som dricksvatten. Igar var vi pa Maya Beach dar filmen the beach spelades in.
Vi var och kollade pa thaiboxning pa Reggae bar, dar far vem som helst stalla upp och slass. Chockerar mig inte att Putte var dar uppe och slogs! Galet. Efter nagra ol blev ju givetvis jag ocksa taggad, men som tur var... avstod jag :D
Idag ar sista kvallen har pa Phi Phi imorn aker vi vidare mot koh tao. Blir en tuff resa over natten men pa sa vis forlorar vi ingen dagstid. Maten har ar annars fantastisk och billig. Men da bestaller man ju annu mer :S iaf jag.

Har shoppat lite an sa lange, hittat en fin present till dig Jenn hihi. Annars ska jag forsoka halla mig till Bangkok.

Pratat lite med Basse och hoppas vi mots upp nu om nagra dagar, kommer bli kul.
Hoppas ni har det bra hemma.

PUSS

HEJ

En sleten halsning fran varat sletna rum! Pa tal om Starbucks Vegard :D

pics

Hej :D

Nu har jag lyckats fa in lite bilder iaf, bilderna ger inte phi phi rattvisa. Det ar super fint har med bergen runt omkring. Idag har vi legat pa stranden och fatt massage super skont alltsa! Ska strax ut och ata och dricka lite drinkar var det tankt. Sjukt mkt folk har och fullt hall igang. Det gillar vi!

Ha det bra sa lange sa blir det mer strax :D PUSS

Phi Phi

Hej friends.

Vill bara saga att vi antligen ar framme efter en mkt lang resa. :D Det har gatt bra men har blivit allt for lite somn. Har precis shoppat lite och atit thaimat, starkt ja! Men valdigt gott. Imorn ska vi jobba pa brannan for fullt. Hoppas ni hare gott, ska lagga upp bilder imorn med.

Puss

Flyg flyg flyg

Nu är vi i luften :) Ska snart gå på det långa flyget. Hoppas jag kan sova där eller att de har många bra filmer. Ha en bra dag :)

Kramar en spänd Jessie.

Hej Thailand

En flummig och glad Jessie ska nu vila lite innan vi åker till flygplatsen för att sen åka till Thailand :D Äntligen. Vi har planer på att träffa Marie och Adam en snabbis innan deras flyg också lyfter. Tokigt att vi reser samma dag.

Ha det kanon så ska jag försöka uppdatera så ofta jag kan.

PEACE.

Love

Byron bay

Åh jobbar min sista dag nu, underbart. Blir hem och packa hela dagen. Längtar.

Scrub

Denna skrubba jag in mig med nyss, herre gud min hud känns som baby hud. Riktigt underbart faktiskt. Jag tänkte göra en gång till imorn så jag har ny hud inför solen och kanske inte fjällar riktigt lika fort.

Annars var jag och Jenn på zumban idag igen, gick tusen gånger bättre idag.
Nu följer jag min "to do list" med saker som måste göras idag eller imorn. Det var lite mer grejer än jag trodde men det tråkiga är gjort vilket var hyra och räkningar. Jag har även bokat Sensation white, äntligen. Det ska bli grymt kul så boka nu tjejer.

Hepp ska fortsätta fixa, ha en fin kväll :)