3 day














Goddag.

Lite mer bilder ifran Phi Phi, blir mkt strand bilder osv men det ar det som ar har :D Totalt underbart. Idag var vi pa en mer enskild strand och vattnet ar lika klart som dricksvatten. Igar var vi pa Maya Beach dar filmen the beach spelades in.
Vi var och kollade pa thaiboxning pa Reggae bar, dar far vem som helst stalla upp och slass. Chockerar mig inte att Putte var dar uppe och slogs! Galet. Efter nagra ol blev ju givetvis jag ocksa taggad, men som tur var... avstod jag :D
Idag ar sista kvallen har pa Phi Phi imorn aker vi vidare mot koh tao. Blir en tuff resa over natten men pa sa vis forlorar vi ingen dagstid. Maten har ar annars fantastisk och billig. Men da bestaller man ju annu mer :S iaf jag.

Har shoppat lite an sa lange, hittat en fin present till dig Jenn hihi. Annars ska jag forsoka halla mig till Bangkok.

Pratat lite med Basse och hoppas vi mots upp nu om nagra dagar, kommer bli kul.
Hoppas ni har det bra hemma.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Lotta

sluta klaga nu jessie

2011-02-08 @ 12:25:33
Postat av: Cissi

ååååååååh.

2011-02-08 @ 12:33:58
URL: http://cirre.blogg.se/
Postat av: jennifer

se så, update tack.

2011-02-10 @ 07:05:51
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0