Oh my

Jag känner mig lite frånvarande just nu. Tråkigt. Jag är lite små sjuk och går runt och fryser, men tror det blir bättre nu efter helgen.

Hur som helst var VM igår super häftigt och fast vi alla frös enormt så var det svin kul. Speciellt när vi tog Guld på herrsidan. Då var det som om alla timmar med köld var som bortblåsta. Härligt laganda jobbet! Så himla kul att göra saker med jobbet jämt, bäst. Jag mådde dock inte så bra så fick gå hem lite tidigare något som gör mig frustrerad men dagen var riktigt bra annars.

Ikv är det middag hos vår käre Anders som slutar på jobbet och flyttar hem för att åka ut och resa. Kommer bli tomt utan honom känner jag. Så ikv ska vi se till att ha det trevligast ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0