Easytone

Jag fick dessa skor i julklapp av mamma, ett par easytone training. Ska öka träningen och förbränningen på benen. Jag är så grymt sugen på att testa gå och springa en riktig bit med dem ute. Men det går ju inte för det ligger 20 cm högt med slask överallt. Är så trött på det nu! Ge mig bar mark.

Annars har vi varit på zumba idag igen, det är riktigt kul och jag känner att jag får lite ny energi efteråt. Sen har Linus lagat Lax, inte illa och det var faktiskt gott.
Igår bokade jag en resa till sthlm den 7 - 10 april :D ska hälsa på Kajsa och min kusin Emelie. Det ska bli så sjukt kul och längtar redan som en galning. Bra att ha lite kul framöver iaf.

Ha en fin kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0