Julmys

Igår hade vi julmys hos Lotta, massa julgodis och glögg. Givetvis lite spel, Uno,Alias och någon annan lek Eve fick för sig att vi skulle spela. Man sätter ett namn på någon person eller liknande i pannan sen får man bara ställa ja och nej frågor tills man listat ut vem eller vad man är. Riktigt klurigt som ni kanske ser på bilden haha vi tänkte så det knaka. Super trevlig kväll och det är så skönt att vara hemma igen.




Imorses när jag och Linus klev ut så det ut så här, första snön jag sett för denna julen. Nere i Malmö är det 5 + och det känns som november forfarandet. Ganska mysigt tycker jag :) Nu ska jag göra mig i ordning för kalas för Jesper ute hos pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0