Söndagskväll och kinesiskt bröd

Godkväll :)

Nu har vi äntligen kommit fram till oslo ifrån Falkenberg. Vi hamnade ju givetvis i lite kö innan Oslo men det gick ganska snabbt. Har packat upp väskan och allt vi handlat på Gekås, det blev som sagt endel ändå :D Bland annat den skjortan jag har på bilden så himla mysig. Köpte även en grå poncho som är jätte fin och skön.

På vägen hem stannade vi på coop och skulle handla lite till våra detox veckor, ja det är så att vi ska rena kroppen 20 dagar. Vi får se hur detta går men jag tycker det ska bli kul och se om jag känner någon skillnad.
Jag köpte även med lite kinesiskt bröd, får bli lite kvällsmat med det nu :)

Godnatt och sov gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0