Fika med Emma

Hej hej :)

Idag mötte jag upp Emma efter jobbet, mycket kul att träffas igen efter några veckor. Tiden går sjukt fort. Vi tog en fika på samson, jag drack te och åt en scone. Pratade om allt som hänt sedan sist och tog även en liten runda på stan. Jag hittade då denna halsduk jag har på bilderna. Den är ifrån zara och helt underbar, svin mjuk, lång och gosig. Blev även ett par örhängen, hittade ingen ring som var det jag letade efter.

Vill bara berätta att jag var nära att köpa bananer för 83 kr igår! Helt sjukt. kassörskan knappade in fel och på kvittot stod det att mina 5 bananer vägde 7 kilo hihi lite tokigt. Jag gick givetvis tillbaka och fick betala 13 kr inte 83, lite skillnad. Ska nog börja ta kvittot efter den :P

Nu har vi ätit lite och ska gå ner till gymmet en sväng.

puss och kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0