Dugnad

Hej på er

Idag har jag inte gjort mkt, vilade lite när jag kom hemifrån jobbet för jag var så extremt trött. Vet inte om det beror på detoxen, festen i lördags eller att jag är helt slut efter att ha sprungit på toa 100 ggr på jobbet idag pga allt vatten. Jaja det blev att vi gjorde lite kasslersallad och sen var det dags för dugnad. Jag har sågat grenar och lekt skogshuggare. De andra i huset verkade inte bry sig om att det stod bilar under de grenar vi tog ner, hmm tur det inte var bubblan. Linus fick iaf måla porten så den blev fin.

Nu är vi iaf färdiga och nu blir det lite tv och kvällsmat :)


Kommentarer
Postat av: Marie

PUSS på dig med min lilla sweetiepie! SÖTAST!

2010-09-14 @ 22:51:09
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0