Åter söndag

Åter söndag mina vänner. Varit dålig update nu men jag har varit lite sjuk och är i Falköping. Det blir helt enkelt ingen tid över. Helgen har iaf varit super bra och jag har myst med mina kompisar. Igår blev jag utsedd till chaffis när tjejerna skulle ut och svänga i Skövde. Det var en jätte bra kväll med mkt dans. Hade mina skinnbyxor på mig men det kändes snarare som om jag hade termobyxor. Fy vad varmt :D Men vad är det man säger är man svettig håller man bra tempo. Nu ska vi snart åka mot Oslo igen. Gillar inte den vägen men det får gå. kram kram :)

Kommentarer
Postat av: S O F I E

jo det är sant men det ska jag bara klara :)

2010-09-26 @ 13:17:40
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0