HELG

Ihelgen har det varit väldigt lugnt. I fredags blev det lite träning god mat och idol. Och igår spenderade vi i stora drag dagen på Ikea. Vi har köpt en ny säng så vi har provat massa madrasser, viktigt att det blir rätt. Vi hittade en tillslut och fick då givetvis vänta på kärra och grejer. Men nu är den köpt :) Idag blir det lite träning och sen en fika med Fija och Eve. Jag har inte lagt upp några bilder i veckan pga att jag inte kan ? Någon som vet vad som hänt. Alla ikoner där man kan välja bild, fetstil osv är borta. Och jag har inte gjort något utan en dag var dom bara borta. Vill gärna ha tillbaka dom så om någon vet typ du mary som kan hjälpa mig :D Ha en fin söndag

Kommentarer
Postat av: Marie

haha, sötnos. när du är inne på skriva-inläggrutan, kolla om du har bytt textredigerare. det är längst ner i högra hörnet, pröva att trycka där och se om de kommer tillbaka :) puss sweetie!

2010-10-03 @ 12:11:22
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0