Mys

Hej på er, Ville bara slänga in ett snabbt inlägg om hur bra vi har det haha
Ne men vi har jätte tur med vädret så vi har legat lite på stranden och solat. Mycket skönt, men Limpan brände sig allt lite typ hela pannan haha såg lite roligt ut men kändes antagligen inte lika kul.
Jag har även hunnit med och shoppat lite, hittat två par nya sandaler och det var något jag verkligen behövde. Sen även ett jätte fint halsband.
Igår strosa vi omkring lite på Barcelona gator, lite mer att se än i oslo. Det är otroligt mycket folk ute hela tiden och det är ju nice.

Idag har det var stranden och ätit på en fin strandrestaurang. Jag åt Paella con pollo och det var sjukt gott.
Nu ska jag göra mig i ordning samtidigt som jag smuttar på lite sangria. Ikväll är det fotboll för hela slanten.

Btw jenn, kebaben var så god som jag mindes :D

Ha en bra 16 maj. puss och kram.

sista bilden jenn, känner du igen väggen.


Kommentarer
Postat av: jenn

PUSS älsko. jag vill också ha sandaler och kebabrulle.

kul att du bloggar.

2010-05-17 @ 14:58:21
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0