Lördag

Hej på er.

Igår slutade vi jobbet kl 14.48 om vanligt. Jag och Anders går ner till ensjö för att ta tunnelbanan. När vi står där nere så ska jag ringa till Linus för att säga att jag är påväg ner till stan. Vad upptäcker jag inte då, jo att jag givetvis glömt min mobil på jobbet. Förra helgen var det plånboken denna helgen mobilen. Då kände jag att nehe du, jag tänker inte gå hela helgen utan mobil så jag tog löpet hela vägen upp till jobbet igen. Kommer fram helt svettigt, jag som gjort iordning mig för stan. Hur som helst så hinner jag dit precis när Nils sista man ska stänga och stämlpa ut. Skriker lite förtvivlat "stooooopp" han vrider lite segt på huvudet och ser frågande ut. Men jag fick gå in och hämta den och var nöjd över att min träning gett lite resultat för hade jag stannat och gått en minut hade jag inte hunnit.

Annars var det en bra fredag. Jag och Linus gick lite på stan och jag inhandlade en ny plattång, en sjal och ett par byxor. Efter stan gick jag till Fija och Eve för ett glas vin innan jag och Limp gick på bio.
Kvällen avslutades med att jag gick till Frida och Tjejerna efter bion och lyssnade på gamla goingar. Bra fredag.

Idag är det lördag och det innebär grill och drinkar på balkongen :D

puss och kram



Kommentarer
Postat av: jennifer

LÖVE IT!

2010-05-29 @ 12:26:00
URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: karin

du är fin:) hur går det med studentpresent? hur ska vi göra?

2010-05-31 @ 10:34:14
URL: http://karinannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0