Falköping

Nu är det måndag igen, dock har jag inte jobbat idag och det är något att fira. Tack till norrmänen som fortfarande tror på att fira pingst.

Vi har varit i Falköping i helgen och svirrat. Det har varit super bra, hunnit träffa massa folk jag vill träffa. I fredags blev det en tur till Mia där vi fick god mat, som vanligt. Där var även Emil och hans tjej, kul att se dem.
På lördagen var jag och mötte mamma och Andreas på stan för fika och lite mys. Lotta var även med :) Jag kunde inte shoppa något eftersom jag givetvis glömde min plånbok på jobbet. Haha säger jag bara, klantig så jag blir inte klok på mig själv. Bokade lady gaga biljetter iaf på jobbet och glömde sedan lägga ner plånboken igen.
Annars blev det grill och fest hos Jenn på kvällen. Jag och Lotta grillade gott kött och sedan bar det av till skövde och husaren.
Blev mycket dans och mina fötter var nästan svullna dagen efter, vet inte om jag ska ta det som ett gott tecken.
Igår spelade jag bilbingo för första gången tillsammans med Mia. Vann la inget såklart, men tycker att vi borde för vi hade ju nästan 50 brickor i bilen haha. Jaja nästa gång känner jag på den.
Sen bjöd min far på lite grill och det var trevligt.

Nu är vi tillbaka i oslo efter en seg hemfärd men jag fick tid att klippa mig lite hos min moster på vägen hem iaf. Får nog bli lite fil till kvällsmat nu.

Puss & kram


































Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha vilken kväll alltså.

2010-05-30 @ 12:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0