Barcelona here i come :D

Åh idag åker vi äntligen till barcelona, det ska bli så underbart. Känns som om jag längtat efter det här i ett år.
Jag ska försöka sola lite, äta god mat, shoppa massa massa massa hihi. Sen blir det ju även lite fotboll och det ska bli svin kul. Inte bara Linus som är spänd inför söndagens match.
Men gud vad svårt det är att packa, börjar alltid med att säga att man inte behöver ha med sig så mycket för det är bara onödigt. Det slutar alltid med att jag tar med mig för mycket iaf, vad är knepet egentligen.

Alla ni som ska fira 17 maj helgen får ha det så himla bra :) Jag ska se om jag hinner lägga upp lite bilder ifrån båten innan jag drar sen också för det var en bra kväll.

puss och kram jessie


Kommentarer
Postat av: S O F I E

jag är inte alls avundsjuk nejdå.... :D

2010-05-16 @ 15:21:32
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0