Øvertid

Nu jobbar jag, Kajsa, Anders och Vegard øvertid. 13 timmar.  Vi har precis ætit lite lunch, laxlasagne.

Nu ska Vegard gæst blogga lite:

Heisann, sveisann! Mitt navn er Vegard B. Grøtting. Jeg er 23 år og bor i Oslo. På min fritid liker jeg å gå lange turer i nordmarka på langrennski eller spille trekkspill på balkongen. Mine naboer har vist meg sterk støtte ved å komme ut om kvelden og slå takten i mitt gulv. Ikke alle har så gode naboer som meg *<|:) Har dere noen spørsmål ang. trekkspill eller trekkspillrelaterte artikler kan dere bare sende en mail til Jessica, så vil hun lese den høyt for meg en dag på jobben.

Jepsi Pepsi!

Dette er første gang i mitt nokså gjennomsnittlige liv at jeg gjesteblogger for noen. Skal jeg være helt ærlig er det blandt de første gangene jeg bruker en elektrisk skrivemaskin. Så dere kan jo tenke dere at jeg var ganske nervøs før hele dette arrangementet.  Hva skal man si som ikke allerede har blitt sagt? Hva  er det som får folk til å tenke i disse tider? La oss ta et dilemma:

Penis i panna, eller panne til penis?

Vegard _OUT_!  TJOBING!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket otroligt gästinlägg av Vegard. Låter som det är en riktig viking som har skrivit denna fasad av oehörd mångkulturell skrivnads skildring. En smula av avundsjuka kryper sakta slumpmässigt runtom i min kropp när jag läser denna text en tisdagskväll som denna. Skulle vara väldigt tillfredställande och om inte annat, tursamt uppfriskande om denne Vegard än en gång skulle stå i rampljuset och upprepa denna valkad av poesi.



Det var allt för mig för denna kväll.



Med vänlig hälsning

Sebastian Hårdh af Segerstadt

2010-03-16 @ 20:37:06
Postat av: Basse

Vilket oehört symetriskt gästspel av denne Vegard. I mina ögon påminner han föga om de gamla vikingarna som en gång i tiden vandrade och satte skräck i människor på denne jord. Denna skildring av poesi och sannerligen politiskt korrekta skript är för mig en smula livshöjande.. En sakta tillfredställelse smyger sig slumpmässigt flytande omkring i min barma kropp en tisdagsafton som denna.



Skulle göra mig och även många andra läsare oehört begaistrade om denne Vegad än en gång skulle stå i rampljuset och framföra ännu ett gästspel i denna blogg.



För mig har denna blogg nått en helt ny level.



Med vänlig hälsning

Sebastian Hårdh af Segerstadt

2010-03-16 @ 20:42:26
Postat av: Basse

Ojj, sa bävern och flydde in i skogen.



Blev två ögonrinnande inlägg pga. tekniskt fel i min webläsare.



Att man inte kan lita på dagens teknologi. Inte ens när året är 2010

2010-03-16 @ 20:44:06
Postat av: jessie

hahaha :D du ær ju knæpp, men ja vegard blir nog lycklig nær har ser att du hr læst :D

2010-03-17 @ 10:56:38
Postat av: jenn

veggi du kan fa blogga hos mig med!

2010-03-18 @ 15:20:23
URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Vegard B. Grøtting

Aww.. Basse, dobbel annerkjennelse av en person av ditt kaliber betyr jo unektelig masse, masse, masse for min bloggdebut! Jeg forstod selvfølgelig bare rundt 30% av språket ditt, men har ingen problemer med å fylle inne 70% selv :)



Jessica; husk at jeg vil ha alle reklameintekter relatert til dette blogginnlegget, direkte og indirekte, slik beskrevet i den muntlige kontrakten vi begge skrev under. Med ord.



Jennifer; jeg vil selvsagt også hjelpe deg og din blogg å vokse seg stor, større -> STØRST! Håper jeg da også kan få legge til bilder av meg selv fra mine reiser rundt i verden/norge/stua! La oss bygge en franchise! Og nettverk! Netchise!



Med vänlig hälsning

Vegard Grøtting af Flåklypa

2010-03-19 @ 00:07:41
URL: http://www.lazertits.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0