kent

Hej på er.

Igår var jag och linus på koncert :D vi gick till oslo spektrum och såg kent spela. Som vanligt tycker jag ju det var väldigt bra, hade inte lyssnat så mycket på nya skivan men jag tycker det var väldigt bra. Vi hade sittplatser, jag har aldrig suttit ner förut men vi satt perfekt och såg as bra. Tack gubben.
Jag kunde ju givetvis inte ta några bilder för jag var tillräckligt korkad för att ta med systemkameran och det beslagstogs ju genast hehe. Typiskt.

Imorn är det fredag och då blir det lite shopping med anette och kajsa. Vi får väl se vad plånboken tillåter, har nämligen haft lite otur de senaste. Annars kommer det bli en bra helg med sovaöver party med kajsa och lite extra jobb på lördagen. Sen blir det till att träffa tjejerna :D wiho.

Nu har limpis åkt till fkp :( så jag är ensam. Gillart inte, men nu ska jag fördriva tiden på gymmet.

Ha en bra kväll puss och kram




Kommentarer
Postat av: limpis

ååh snygg kepa på snygg tjeja! :D



kom hit nu då



love uuuu

2010-03-25 @ 23:12:16
Postat av: Lotta

Varför kommer inte du till fkp? :(

2010-03-26 @ 17:21:33
Postat av: jessie

lotta jag kommer :D

2010-03-26 @ 18:12:25
Postat av: marie

finafina du!!!

2010-03-27 @ 11:03:11
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0