hej söndag

Godmorgon på er vackra människor.

Jag hör kyrklockorna ringa nere vid aker brygge, känner solen bränna i mitt ansikte, ser snön smällta bort på taken. Jag sitter på min balkong och njuter.
Just nu kände jag att jag skulle vilja göra balkongen till mitt rum. Sätta upp massa fina blommor, mysiga lampor, fina tavlor och massa kuddar. Kanske lite kallt, men då är det bara att ta ut massa täcken. Knasig men skön tanke. 

Nu ska jag blicka framåt och göra allt i min makt för att detta ska bli den bästa sommaren, jag vill och vet att jag kan. Vi ska ha så kul och vi ska känna att detta och denna sommaren står för oslo och något väldigt fint.

Idag blir det nog grillen, tänk er smaken av marinerad kyckling smälta i munnen. Riktigt kryddad ska den vara, åh det är så gott. Kanske lite majs med, nästan ännu godare. Men först ska jag springa och vi ska tvätta bilen. Bubblan måste vara fin när våren kommer.

Igår hade vi mys hos mig, jag malin och sara. Linus och galta var med och såg på melodifestivalen innan dom gick ut. Det var så trevlig och vi hade så kul, innan malin och sara gick kom vi fram till att se på tv tillsammans är en bra syssla. Låt oss göra det oftare :D
Iveckan anki ska vi ses du ja och malin, jag bjuder över er till mig så vi kan diskutera helgen, Åh visst är det kul att planera något som man vet kommer bli dunder lyckat. Om en vecka ifrån nu sitter jag förhoppningsvis i backen med en varm choklad och är svin bakis, det betyder att vi haft kul och kört hårt. Precis så som det ska vara.

Nu blir det frukost och en tur med löpskorna.Vi hörs senare, ville egentligen bara säga att det bränner och den känslan är bland de bästa. Sol.

puss och kram på er




Kommentarer
Postat av: agnes

åh, ja! i veckan ska vi ses och planera:) jag har varit i falköpingsbacken hela dagen och känt på svängarna, är taggad som fan inför nästa helg:D



det kommer bli sååå bra honey! hör av mig när jag är i oslo igen. SAKNAR DIG! puss!

2010-03-14 @ 15:37:38
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jessica, jag tror inte kyckling smälter i munnen :) men jo det lät gott. Ha en go skidresa och åk masssa åt mig! Puss

2010-03-19 @ 22:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0