sushi och Kajsa :)

åh igår myste jag och kajsa till det med lite sushi, mkt gott. Det var andra gången jag åt det och känner att det blir en tredje rätt snart. Dum som jag är tappade jag sista sushi biten på golvet, och kajsa spillde soya hehe men det var riktigt kul.
Vi såg även på tv och spelade lite wii, trodde inte att vi hade såna golf skills :D en bra kväll med andra ord.

Imorn är det fredag och jag vet inte riktigt vad jag ska göra än, får se vad som sker. Nu ska jag iaf göra lite smothie och sen blir det spinning.

ha en bra kväll

kram kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

du nu har jag precis druckit min egna smothie ;) mycket gott! haha gillar den ensamma sushibiten på golvet..

2010-01-21 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0