SNÖ

hej nu är jag hemma igen :D
Resan gick bra men segt, och mitt bagage blev ju givetvis kvar i zurich eller något sånt. Lite jobbigt men får det för hoppningsvis ikv. Jag blev iaf upphämtad av linus :D wiho skönt att ses igen.

Men vad snö det är, :D fick ju en liten chock, här trippar ja ur planet i tygskor och bara en tröja haha. Kallt.

Nu är jag hemma och tja vet inte vad jag ska göra :D har redan ringt och tjatat på fiddern. Hade tänkt att tvätta men eftersom jag inte har min väska går inte det, och då kan jag heller inte lägga in några bilder.

Nyss upptäckte jag att linus har vikt alla mina kläder i gaderoben :D så fint har jag aldrig haft det, vad skulle jag göra utan honom.

Idag fyller fisen år (lina) grattis :D synd att jag inte fick vara med och fira antar ni kör nu :D

jaja lite update bara





här har ni töser :D prr prr



Kommentarer
Postat av: jennifer

hihi, vilken hemskt bild men PR PR PR!

2010-01-06 @ 01:24:35
URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Thorfilippa

Hi, very nice site! Good luck!

2012-02-01 @ 09:21:03
URL: http://thorfilippa.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0