kyla

Hej på er.

Idag har jag varit hemma en vecka, en vecka har gått väldigt fort det hela känns så lång borta nu, skumt  . Jag fick tillbaka mitt bagage efter att jag och linus åkte och hämta det på gardemoen och tur var nog det annars hade jag nog fått vänta dom hade tydligen 600 väskor där.
Annars har helgen varit jätte bra, jag och linus var på bio i fredags och såg luftslottet som sprängdes, en mkt bra film. På lördagen blev det lite mysig sovmorgon sen ner till stan för att möta Agnes och Frida :D så himla kul att ses igen. Blev lite shopping, mest smycken.
På kvällen var det lite tapas och fest hos frida :D mycket trevlig kväll, mer såna mys kvällar fram över.
Nu har jag börjat träna igen på oxygeno, det känns så himla gött att ha kommit igång igen. Jag och basse ska börja gå på pass, första blir idag och det är spinning jippi ;) :D Men först ska jag göra lite klyftpotatis och slänga in en tvätt.

Till helgen blir det fkp, jag ska då försöka få lite ordning på mitt hår, ska bli mycket skönt.

här är lite bilder ifrån kylan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0