helg i fkp

Ihelgen for vi till Falköping, det var ett tag sen nu faktiskt. Helgen blev väldigt intensiv som den alltid blir men det var det värt :)
Fredagen började med lite bowling med Linus mamma, kjell, mia, rickard, annica och mattias. Mycket trevligt jag var väl inte så bra som jag hade velat men kul var det. Efter bowlingen blev det lite mat på aroy.

Lördagen började med klippning hos lillan, sjukt skönt att få av lite efter resan det har blivit jätte slitet.
Sen mötte jag lotta och stina på en fika, åh så mys att ses igen. Blir allt för sällan ibland ju.
Sen drog jag och linus ut till vartofta en sväng för lite mat. Efter det bar det av in till stan igen för att möta stina och lotta och det blev lite stimm men vi fick till lite dans med basse och fiddern m.m till slut och kvällen blev riktigt trevlig.  Ja man försöker hinna med så mkt som det går på en helg men det är svårt.

Vi tog med oss wii upp till oslo, så nu är det match mellan oss varje dag haha det är allvar. Jag har inte lyckats vinna än, men det kommer.

Imorn ska vi mysa lite här med att spela och äta lite sushi :D wiho äntligen.

Här är lite bilder ifrån helgen.

puss


Kommentarer
Postat av: kg

mysdig! fin tröjja (har en likadan) hihi. saknar dig puss!

Postat av: Lotta

skruttan! kom oftare :D har ett badkar du kan sova i här :)

2010-01-20 @ 23:00:16
Postat av: John

men lite halv coola bilder när ni är i action där då :) Hoppas allt är väl med jessie!

2010-01-25 @ 16:23:54
URL: http://johnalmvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0