2 År

Hej mina vänner

Idag har jag och linus varit tillsammans i två år :D Tänk vad tiden går fort när man har roligt.
Han är var och är med i början till mitt nya liv, jag tog studenten och flyttade till oslo vad som händer där efter får vi se :D sjukt spännande. Vi ska gå till tullins ikv och äta lite gott och mysa hela kvällen hihi

Annars idag har jag varit ute i snön för första gången! inte kul. otroligt vackert var det. Gick upp imorses och såg ut från balkongen och solen gick upp och det var snö överallt, svin mysigt. kommer lite bilder så fort jag får mitt jävla bagage som fortfarande inte kommit! blir galen.
Jaja jag gjorde lite shopping och köpte två stickade tröjor på rean, måste göra något för att tackla denna 47 graders skillnad. 47! haha helt sjukt tror min kropp fick en chock. Sen fick linus en present med, som om den pojken inte får nog :) men vad gör man.

Puss på er hoppas ni får en bra kväll




Kommentarer
Postat av: S O F I E

grattis sis, ni är fina:)

2010-01-10 @ 17:36:39
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0