Lotta helg :)

Hej hej

Ihelgen har lotta varit här, det har varit jätte mysigt. Hämtade upp henne i fredags vid 8, sen blev det lite pasta med kyckling och saffran sås. Svin gott. Sen såg vi twilight och la oss i tid.
Lördagen började med spinning, känner att det är en bra tradition vi fått in där med spinning varje lördag morgon.
Det blev ju givetvis lite shopping också, hittade ett par nya jeans shorts :D en väska och linne.
Sen lunchade vi lite på tullins och pratade allt och alla. Eftersom lotta är så duktig och lär sig om skönhetsvård osv så färgade hon mina ögonbryn och ögonfransar. Ögonbrynen blev väl ganska mörka men jag är nöjd och väntar bara på att jag ska vänja mig lite. Det blev lite melodifestivalen, och sen nattbio på colosseum. Vi såg the wolfman och både jag och lotta var rätt så skakade efter hehe.

Idag är det alla hjärtans dag. Hoppas ni har haft en mysig dag med era kära. Själv har jag kollat när basse och anders spelade fotboll :D det var kul. Skönt att se dom svettas lite.

Nu har jag bakat muffins och ska mysa i soffan med mina roomies.

kram kram


Kommentarer
Postat av: Basse

Fan ser ju nästan farlig ut på den bilden!

Tack för det fina publik stödet under matchen, det gjorde oss mer taggade!

2010-02-14 @ 23:08:09
Postat av: Vegard

Ser ut som Anders har løpt myyyyye mer enn Basse ;)

2010-02-15 @ 16:08:10
URL: http://google.com
Postat av: jessie

haha ja basse du är farlig :D.

mm anders sprang som en häst vill jag lova :D snubbla lite här och var

2010-02-15 @ 20:51:04
Postat av: Anders

Ja tack för det fina stödet! Hoppas på stöd från norrmannen som valt att kommentera också!

2010-02-16 @ 18:51:08
Postat av: S O F I E

det är funkar fint :) hur är det hos er? jo lördag kommer nog bli jätte skoj:D puss!

2010-02-18 @ 12:53:51
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/
Postat av: Lotta

vant dig än? :) har dom gått ner lite i färg? kom hit nu så vi kan googla lite ;)

2010-02-20 @ 13:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0