Lasagne

I tisdags gjorde jag och kajsa lasagne efter jobbet, det blev svin gott. Och nu har kajsa äntligen bevisat för mig att hon inte är så dålig på mat ;) vart lite snack om det hehe. Det blev spenat och getost och lax i lasagnen, riktigt fint.
Spenaten är för överigt tillägnad basse, både för att han tydligen gillar det och för att han är en prick! hihi
Det är så mysigt att fördriva de mörka veckodagarna med lite matlagning och mys. Sånt sätter vi värde på.

Igår så ringde jennifer! :D wiho blev så chockad först att jag inte hörde att det var hon. Men det var det ju givetvis, skönt att få ta igen lite tappad tid. Känner att det är svårt att hänga med på vad som händer på andra sidan jorden, men jag blev iaf väääldigt glad. Jag saknar er tjejer väldigt mycket.

Jaja en bild på spenaten och även en på vackra kajsa som ser duktig ut vid spisen.


 

 


Kommentarer
Postat av: jennifer

saknar dig med! puuuuss

2010-02-06 @ 00:13:22
URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Basse

Helt underbart med spenaten! Kul att de blev lyckat! :)



Ha nu en fortsatt underbar dag på jobbet och vi får hoppas att det inte blir fler brandlarm!

2010-02-08 @ 10:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0