Helgen

Ihelgen har jag varit duktig och tagit det väldigt lugnt. kände att jag behövde det. Fredagen blev väldigt mysig med lite träning, och nachos och tv :D längesen jag hade en sån härlig fredag.

Lördagen började med spinning sen lite secondhand shopping med agnes, åh lyckades komma över en jätte fin kruka kanske kommer upp bild på den senare. Senare blev det mat på tullins och bio, Linus och ljungan såg avatar och jag och marcus såg the imaginarium of doctor parnassus, lite skum film men den var sevärd. Säger ju aldrig nej till biopopcorn.

Jag och mary tog en tripp till marknaderna på söndages förmiddagen, mysig. det blev även en lite fika med latte och brownie. Våra tår dog tyvärr på vägen hem men det var iaf en fin dag. Slutade med lite träning 10 killar, fotboll och ananaspaj :) så jag är nöjd med helgen.

Nu vill jag bara ha nästa helg! Falkenberg wiho. Men först ska jag och kajsa laga lasagne med lax spenat och getost imorn :D spännande va.

Här är lite bilder från helgen, och som linda hammar sa

"Man får aldrig glömma pussar, inte ens på söndagar"

puss


Kommentarer
Postat av: jennifer

hihi, mysig helg.

saknar dig

2010-02-02 @ 10:34:34
URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: karin

den var fin:)

puss mysjessie!

2010-02-02 @ 16:09:16
URL: http://karinannamaria.blogg.se/
Postat av: Marie

ne inte ens på söndagar! :) hihi! tårta på torsdag! PUSS!

2010-02-02 @ 19:21:02
URL: http://marrebarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0