Helg

Hej på er :)

Nu är det helg igen och jag vet att jag uppdaterat dåligt iveckan, är lite slapp.
Min vecka har annars varit väldigt bra, lite träning och matlagning.

Idag har jag varit på stan en snabbis, det går ju knappt att gå ut i snön :D det kan ju aldrig sluta snöa. Annars är det ganska mysigt med riktigt snöoväder. Jag inhandlade iaf en ny mössa till vår hyttetur, en vit skjorta och lite hårprodukter. känner att jag behöver få iordning på mitt hår lite.

Nu lagar linus och dennis mat till mig medans jag sitter i soffan och äter choklad. Mycket trevligt.
Ikv ska vi till frida för en liten fest med tjejerna, sugen på lite dans ikv så det blir nice.

Hoppas ni har en bra kväll för det ska jag ha.








Min rolex :D (ifrån bali så den var väldigt dyr)


Kommentarer
Postat av: jennifer

se sa mkt sno!

festa at mig. halsa tjejerna. imorgon aker jag till costa riiiiica baby! ARRRRRIBA!

2010-02-27 @ 17:29:47
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0