Härliga vinter

Hejhej.

Idag är det fredag vilket är vääääääldigt skönt. Sista timmen på jobbet var så tung, men som varje dag blev klockan 14:48 och vi stämplade ut. Basses sista dag men vi hoppas alla på att han kommer tillbaka snart, vilket han förhoppningsvis gör :)

I onsdag var jag med grabbarna och kollade lite när dom spelade bandy på is eller vad det nu heter. Det var ändå lite mysigt att sitta titta när dom flög runt på isen. Jag tog lite bilder och läste ur min bok, Helt fängslad. Sen blev det väldigt kallt och jag kunde inte känna mina fötter längre men det var de värt för jag hade fått lite frisk luft och trevligt umgänge.

Jag och linus tog en sväng på stan igår, han skulle köpa ett par byxor. Det är så mysigt att gå på stan när det är vinter på något sätt. Och jag måste säga att jag är stolt över att jag inte köpte något. Har haft en tendens den senaste tiden att jag inte kunnat hålla så bra i mina pengar. Men imorn ska jag nog unna mig något billigt, fynda får man alltid göra.
Snart kommer lotta hit, wihoo :D ska bli så kul att ses känns som om det var längesen nu. Det blir nog lite chill med ett glas vin och lite skvaller, precis det jag behöver :)

Ha en bra helg så kanske det blir lite bilder i helgen.

kram kram


 


Kommentarer
Postat av: S O F I E

vart köpte du ditt kedjehalsband? :))

2010-02-14 @ 08:25:31
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0