Falkenberg

Hej på er

Jag är lite seg på att uppdatera känner jag, men jag har inte tid för något annat än att läsa nu när jag är hemma.

Iaf så var jag och Linus i Falkenberg i helgen. Det var jätte mysigt och framför allt kul att träffa mamma och hans igen. Vi åt gott drack lite rödvin och myste med fia och dag otto, nya tillskottet.
På lördagen blev det en sväng till ullared, jag skulle ju givetvis inte handla så mkt men det slutade med att både jag och linus var nervösa för att pengarna inte skulle räcka så jag la ur en sak som kostade 20 kr :P som om det skulle göra någon skilland, men vem vet. Vi fick iaf med oss allt vi ville och nu för tiden går jag runt med stegräknare på jobbet, kan vara det bästa köpet haha. Idag 5300 steg på jobbet och bättre kan jag.
Annars köpte jag en riktigt snygg skinnväst och en skjorta m.m
På kvällen hade vi lite kalas för mig och min lillebror, blev lite smörgåstårta och ananas paj. Vi kollade på melodifestivalen och käkade godis, jag har saknat svenskt godis kan jag säga.
Söndagen blev mysig med lite strandpromenad och lax på laxbutiken. Sen fick vi med kajsa på vägen hem också, alltid trevlig.

Snart är det helg igen och då kommer lotta:D

Här är lite bilder från helgen. och kan inte du ta och fjerne dig själv. Hihi Anders är rolig på jobbet!





































Kommentarer
Postat av: jennifer

vilka fina bilder! PUSS

2010-02-10 @ 18:43:34
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0