Typiskt

Nu hade jag tänkt lägga upp massa fina julbilder. Men det går inte förstår ni för jag har glömt kameran i fkp. JA sjukt störande. Och även min data laddare. Det blir så när man är bakfull.
Jag har haft en super jul men vill visa allt i bilder senare ;)

Nu är vi iaf tillbaka efter en rätt jobbig bilresa upp igår. När vi kommer hem upptäcker vi att vi inte har något vatten. Lagom kul. Så nu ska jag gå ner till gymmet och duscha för det behövs verkligen. Så nu måste jag ju även träna lite om jag ändå ska ner hihi.

Annars har jag och Jennifer shoppat på mellandagsrean. Bla ny mössa och tröja med lite annat kul.

Nepp nu blir det gymmet.

PUSS

Kommentarer
Postat av: jenno

HUR SNYGG?

2010-12-27 @ 21:46:07
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0