Seges

Hej hej

Idag är jag så seg så jag vet inte vad. Både jag och Kajsa har trott både en och två gånger att vi inte ska klara dagen på jobbet. Men det gick ju givetvis.

Efter jobbet drog jag ner på stan en sväng och väntade på att Linus skulle sluta. Givetvis fynda jag två armband ifrån lindex :)
Jag och limp gick för att kolla maskerad kostym. Och vet ni.... jag hitta en woho. Ska bli spännande detta. Jenn när du läser jag köper biljetter nu då. (till dig med)

Ikv skulle jag har tränat men jag orkar verkligen inte, fy. Det blir lite soffhäng istället och nya tag imorgon.
Bara en notis, tackar gudarna för att lönen kommer på fredag, eller iaf tackar manpower. Jag är nämligen helt pank.

Jaja PUSS



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Så snygg!! :)

2010-08-16 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0