Nära helgen nu WIHO

Hej på er,

Nu är det så att igår var vi ute och åt lite tapas jag och tjejerna. Det var super trevligt och maten var otrolig. Frida flyttar idag så det var en sista myskväll. Det blev även en öl på kaos.

Idag gör jag absolut inget vettigt, och det är rätt skönt. Behöver egentligen styra lite saker inför helgen men jag  orkar inte. Lyssnar bara på super hög musik och dansar istället för att packa,diska och träna. Men det tar vi sen för nu ska jag gå och klippa mig hos Jenn. Jenn ska givetvis inte klippa (tack gode gud ) men Emelie ska.

Imorn drar vi till Fkp för att gå på wrågårdskalaset, alla som läser detta och tvekar gör inte det bara gå! Pizza på landet jag bjuder!

ONE LOVE


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag kommer! Ska bli sketakul:)

2010-08-26 @ 21:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0