påsk

Hej på er

Jag har haft en underbar påskhelg i falköping, det hela inledds med en pizza såklart! Sjukt efterlängtad sådan.
Jag har även hunnit med att fixa håret, festa i skövde och festa i fkp, Lite shopping med linus på lager 157. Mysigt med lite shopping och äta ute på påskafton.
Känner att jag ätit otroligt mycket påskmat, först hos farmor där vi satt ner och åt i ca 4 timmar haha. Sjukt gott men jag rullade därifrån. Sen blev det mer mat på kvällen hos Mia tillsammans med hennes familj och Linus mamma och Kjell. Blev även lite yatzi och wii spelande. Jag och limp slog hela bunten, givetvis.
Påskaftonskvällen festade vi till det hos lotta, ett redigt gäng :)
Innan vi drog tillbaka till oslo så blev det lite påskmat, igen, hos Linus mamma. Åh längtar redan efter prinskorv, hur ska detta gå. Och nu inser jag att det låter som om jag bara ätit, allt handlar om mat. Men så äre hihi. Kan ju tillägga att vädret var fint men hade ingen tid till solning.

Igår fyllde världens bästa kajsa år! Grattis babe.

Hoppas ni haft en bra påsk :)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh tack, gullig du är! Vad fin du blev i håret och röda läpparna där med ja, perfekt! :) jag har varit/är sjuk hela lediga veckan, kulkul.. saknar dig! ses snart, puss

2010-04-08 @ 09:20:32
Postat av: Lotta

awsome friends= awsome party!

2010-04-09 @ 14:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0