Falkenberg

Är det någon mer än jag som tycker helgen går för fort?

Jag har iaf haft en väldigt bra , men intensiv helg. Det blev Falköping på fredagen där jag och lotta åt god grillbuffe och pratade av oss. Jag somnade senare i Lottas soffa, hihi mysigt.
Lördags morgon åkte jag med mormor och Erling ner till falkenberg för att hälsa på mamma och Hans. Vi åt god mat och fikade ute i solen. Underbart vårväder. Blev även en fin promenad vid ätran med hundarna.
När jag kom tillbaka till stan blev att det åka direkt till Jennifer för lite fest. Åh så kul att ses igen och imorgon kommer hon upp till oslo :D niiiiiice. Det var hur som helst en bra kväll med mycket stimm vad jag förstått, men så är det ibland.

lite vår bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0