Indigo

Då var det söndag igen, veckorna går så otroligt snabbt nu för tiden vilket samtidigt är skönt för det innebär några dagar närmare sol :D men samtidigt några dagar närmare tills jag åker ifrån linus.
Denna veckan började otroligt bra med box på måndagen tillsammans med jenn :D Hade träningsvärk tills i fredags typ.
I onsdags var Lina hos mig en sväng vilket var väldigt mysigt, vi tog en höst promenad bland löven och lagade korvstråganoff :D
På torsdagen var jag och Linus på bislett bad och tränade och badade bubbelbad :D Ett gammalt badhus med fin bassäng.
Jag såg ju självklart på idol i fredags med Marie och Emma, Emma var så gullig och hade dukat fram frukt och vitlöksbröd osv :D massa mys.
På lördagen blev det lite shopping på stan med jenn, det ledde till att jag köpte en tröja ifrån hm trend, nöjd som tusan hehe den lär följa med på resan. Senare på kvällen kom mary hit och vi köpte lite snacks och såg på en film.
Idag är det underbart väder ute, riktigt höst väder. Jag jenn och marie har varit på marknaden vid birkelunden och marknaden på blå, jag köpte endast en våffla, kanske lika bra eftersom jag försöker spara!

Nu ska jag steka lite falukorv med makaroner och slappa resten av dagen.
Här är lite bilder ifrån veckan och helgen :)






Kommentarer
Postat av: marie

nu kommenterar jag! bra blogg jessie! hihi! :) PUSSANDLOVE!

2009-10-18 @ 15:48:57
URL: http://marrebarre.blogg.se/
Postat av: jessie

hihi jaaa mary :D detta är bara början ;) tack för idag pyss <3

2009-10-18 @ 20:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0