Falköping

Nu är vi hemma i fkp igen, har blivit mkt flängande dit nu på senaste tiden. Jag tycker det är ganska skönt faktiskt börjar bli lite trött på oslo så det är skönt att åka bort lite :P.
Idag är det fredag och jag och mamma har varit på stan en snabbis och även på jysk där vi tittade på julgrejer :D jag tycker det är mysigt, eftersom jag missar julen i år passar vi på att julmysa lite nu istället. För även om det ska bli skönt att slippa allt som är inför jul så tycker jag det ska bli lite tråkigt.  
Hoppas jag träffar lilla rara lotta idag med, så vi kan kolla lite idol eller något saknar henne så värst när jag är i oslo och hon är i falköping ju.

Jag vill inte göra det dumma högskoleprovet imorgon, varför ska det vara så länge för. Men efter det blir det party hos stinafisalisa som fyller 20 år idag :D Stort grattis till henne. hoppas även hon gillar våra presenter hihi.



 Funderar på att byta ut linus mot denna gosing istället. NEEEEEEE det går ikke.


Kommentarer
Postat av: agnes

jessie, vilken fin blogg du har fixat:)

ha en fiiin helg i fkp nu då! PUSS ankis

2009-10-23 @ 15:10:42
URL: http://agneeees.blogg.se/
Postat av: jessie

hehe tack agnes ja nu får du läsa medans jag är borta :D desamma så ses vi snart PUSS

2009-10-23 @ 15:11:53
URL: http://jessicaelisabethjohansson.blogg.se/
Postat av: limp

den nallen gillar ja inte!

men din blogg gillar ja :D

2009-10-24 @ 17:25:38
Postat av: jessie

ne du gillar inte nallen men min blogg och jag gillar dig :) mest av allt

2009-10-24 @ 17:27:20
URL: http://jessicaelisabethjohansson.blogg.se/
Postat av: Lotta

Update pleease jessie! :D nej men hur går det för dig gummsen?

2009-10-29 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0