bali

nu er vi her :D helt sjukt vad det er underbart .
Det gick bra for mig att flyga, blev lite orolig i hong kong for det var lite stort :P tvungen att ta enn snabbt tog till gaten osv, keka lite nudlar med soya och ja kopte en ny plonbok haha maste ju ha lite ifran hong kong liksom.
efter sista flyget var jag grymt trott alltsa, och det tog tid att komma in i landet var tvungen att betala osv och sen nar jag skulle hamta ut vaskan sa hade dom redan plockat bort den haha jag fick ju lite smatt pnaik med en gang saklart. men det loste sig som tur var.
ja som sagt nu ar vi iaf har, underbart. vi har hittat ett svin bra hotell med pool och poolbar och bra rum dar inga kryp kan gomma sig haha :D jag och linafina delar rum och det ar jatte mysigt hihi.
vi har aven frukost och imorn ska jag ta pannkakor.
stranden ar fin och vattnet ar perfekt temp, och sa manga komplimanger vi far nu har jag aldrig fatt innan haha lite kul, det ar bara posa med framlingar pa stranden.
Allting ar valdigt billigt har ocksa, da borjar det givetvis klia i mina shopping fingrar men jag ska nog allt kopa lite har finns jatte fina smycken har osv.
Marie vet att du undara ja vi smorjar oss haha har varit jatte duktig i dag det enda som ar rott ar mina hander men ska smorja dom imorn.
Vi har aven saklart tagit vara forsta ol, haha tog en large bali hai och ja den var stor kan man saga och kostade typ kanske 20 kr detta gillar vi skarpt.
ja som ni hor har vi det jatte bra och har ar lite bildet sa lenge :)

linus elskling miss u


Kommentarer
Postat av: fiddern

yoo :D gøtt att se att ni har det bra! Ser ju ut att vara ett riktigt paradis :) Vi andra sitter hær på 12.10-pausen.. bahh! men men, ha det strålande nu!! pusss

2009-11-12 @ 12:16:26
Postat av: limpiis

åhåååå så göttans ni hart då!

kör löss nu sås hörs vi imorn när ja vaknat! saknar dig massor gumpis! :D puss

2009-11-12 @ 16:23:37
URL: http://jessicaelisabethjohansson.blogg.se/
Postat av: jessie

haha pauser på jobbet nice fiddern :D

jaaa limpis miss u massa kommer hem snart hihi

2009-11-14 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0