Julmarknad på dagsnäs slott

När jag kom hem ifrån Ullared var det tre söta tjejer hemma hos mig och lagade pannkakor. Vi blev sena hem eftersom vi körde vilse i skogen, dumma GPS. Så dom hade börjat när jag kom hem, lyx att få allt serverat.
Igår spenderade jag kvällen på oden cup och skulle kolla när Sofie spelade efter det blev det lite film med Linus och Alex.

Idag har jag hunnit med mycket, vi gick upp tidigt i morses för att Linus skulle spela korpen hockey/bandy sen blev det lite frukost på ett fik. Efter det åkte jag mamma och Andreas till julmarknaden på Dagsnäs slott och gick om kring ett tag. Mysigt. Jag köpte även med mig lite knäck hem.


Kommentarer
Postat av: julia

ååh så himla mysigt med julmarknad!

sv: ja det blir nog asnice, jag tänkte typ hälla polkagrisar där runt ljusen! :D

2011-11-19 @ 17:47:21
URL: http://imalmo.blogg.se/
Postat av: karin

ser ut som det står att du köpte med dig knark hem...

2011-11-21 @ 18:04:43
URL: http://karinannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0