Caesar

Hej kära vänner.

Igår var vi som sagt på I Blame Coco, alltså det var sjuuuuuuuuuuuuuukt grymt. Det var jag , Emmie och Sofia. Sofia träffade jag på Bali för ett år sedan, tänk så tokigt det kan bli och nu jobbar Emmie och Sofia ihop. Kul att hänga med två tjejer som jag träffade på min 2 månadersresa för ett år sen och som inte lärde känna varandra förs typ någon månad sen.
Vi var iaf Så himla nöjda och hon sjunger uber bra. Finner knappt några ord.
Tyvärr stod hon inte så värst stilla så fick inga skarpa bilder, pluss att jag var lite nervös eftersom man tydligen inte fick ha med sig kamera in hihi. Det hade jag givetvis ändå!
Men ja underbart var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0