mys

Hej,

Igår hade vi det trevligt med lite wok och bio :D sofie tyckte det var häftigt att gå på colosseum och jag slog nog rekord i popcorn ätande, sjukt vad fort det gick haha.

Idag har vi varit en sväng på stan och jag gjorde några bra köp. Ett linne ifrån hm och en skit fin topp ifrån zara :D wiho och lite annat smått och gått. Känner att jag är förberedd för en påskhelg i fkp.

Imorn åker vi, direkt efter jag slutat jobba. Linus hämtar oss i uddevalla. På kvällen blir det pizza, åh vad jag längtat. Det kommer bli super mysigt.

Nu äter vi gröt och myser i soffan. Snart kommer kusin Linda och hälsar på en snabbis.

puss och kram, sleep tight, dont let the bedbugs bite.

Lite bilder. (sista bilden är till kajsa ;) ) och jag vann över Anders TVÅ gånger idag på jobbet.














Kommentarer
Postat av: Andy

Så JÆVLA gøtt att bli næmd i bloggen igen!!!!

2010-03-31 @ 14:07:25
Postat av: jennifer

saknar din min parla, vill ocksa posa utanfor krumgata och ga oslos gator med dig.



och du, kolla nu upp din skostorlek i converse sa jag far med mig ratt, och var de bla eller vita? laga?

2010-03-31 @ 16:05:48
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0