måndag

Ilördags blev det lite fest hos frida, riktigt kul var det. Dom hade lite besök av therese och sara. Vi blev ett gött gäng där som tillslut drog till jussen. Blev lite dans och tjöt. På hem vägen lyckades jag även träffa linus med lite mat :D

Söndagen blev desto värre, Fy vad trött jag var hela dagen. kändes som om jag inte gjorde något annat än att sova eller se på film. Men lyckades göra lite pastasallad och muffins till efterätt iaf. För att vara en blandning man bara häller i vatten och smör själv blir dom riktigt goda :D speciellt smeten.

Idag är det riktigt härligt väder, början på våren. Det är inte så kallt solen skiner och snön är borta ifrån asfalten. Blir ju tyvärr lite slask istället men jag känner att det går mot rätt håll och det är underbart. Snart är det dags att skotta bort snön ifrån balkongen, vem kommer på fika? :D

Ihelgen blir det fkp :)



Kommentarer
Postat av: Anders Bengtsson

Åh såg ut som en kjempe koslig fest då!

2010-03-01 @ 17:06:54
Postat av: judefeskaren

vart va du anders dahl-bengtsson?

2010-03-01 @ 17:19:16
Postat av: jennifer

snygger sa med skinvasta pa!

nu ar vi i costa rica, och det finns manga fina fiskar har. hihi.

2010-03-02 @ 00:24:22
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0