Hihi mys dag med kajsa

Hej på er

Idag blev det en promenad med kajsa igen, vi skulle göra lite ärenden på stan och givetvis fick jag tag i en blus :D inte lätt att spara pengar här inte.
Det blev även lite wok, red curry mycket gott de.
Vi skulle färga kajsas hår och som ni kanske vet ska man ju fukta håret innan. Och tidigare på dagen hade jag sett att vi hade en sprayplastflaska vid diskkon, och jag spraya lite och antog att det var vatten i. Så när kajsa skulle fukta sitt hår sa jag att hon kunde ju andvända den, smidigt och bra tyckte jag. när kajsa sprayat ganska mycket sniffar hon lite och säger " detta är inte vatten"! Jag börjar asgarva och inser att jag faktiskt inte säkert visst om det var vatten i. Hihi vi skratta ett bra tag och kajsas hår luktade gott, sen ringde jag åsa för att fråga vad som var i då var det grumme diskmedel :D otroligt kul, ber om ursäkt kajsa. Tillslut blev håret iaf väldigt fint och vi fick oss ett gått skratt, iaf jag ;).

Nu målar jag naglarna och ser på tv. ha en mysig kväll

kram kram


Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha jag har aldrig haft så mjukt och lent hår, ska nog börja med grumme! :)

2010-03-09 @ 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0