Helga där då.

Idag är det söndag, Äntligen :D Har velat ha söndag hela veckan. Tror det är första gången i mitt liv jag känner så.
Idag kommer min syster sofie upp och hälsar på, åh det ska bli så mysigt.
Jag ska ta och göra en riktigt stor påskstädning innan jag hämtar upp henne för det behövs verkligen här.

Fredag lördag har varit svin bra, i fredag blev det ju lite shopping med anette. Sen kom Kajsa och vi åt gott och såg på lets dance finalen.
Jobb på lördag. Men det gick okej, tiden gick fruktansvärt snabbt måste jag säga. Tack vara p3 och bra arbetskamrater.
Lördagskväll bar det av till malin W för att ha lite vårfest, och vi hade alla blommigt och vi åt sushi. Det var sjukt gott och vi hade det kanon. Körde gamla goingar och det blev ju givetvis lite fest.

Ne jag ska la ta tag i städningen så den blir gjord känner att det kan ta lite tid.

Ha en bra söndag allihop

Puss och kram



Kommentarer
Postat av: jennifer

vad fina ni ar! PUSS

2010-03-29 @ 16:33:01
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0