helg i falköping

Hej hej.

I torsdags åkte vi till fkp för att träffa lite vänner och familj. Så skönt att vara ledig på fredagen så man får en extra dag, man hinner göra otroligt mycket mer då.

I fredags gjorde vi lite ärende och käkade på dagnys jag, linus, johan som fyllde år och ljungberg, svin god mat. Efter det skulle vi åka och klippa oss hos lillan. Vi blev både nöjda och håret känns nu som nytt igen. För att efter 2 dagar kännas lika risigt igen. Vad ska man göra liksom? :)
Jag hade även tid att ta en fika med Kg, åh har saknat henne det var för längesen vi sågs nu. Hoppas det inte dröjer länge innan vi ses igen. På kvällen bjöd mia på jätte god mat och jag slog alla i yatzi ! yeah man.

Klockan 10 på lördagsmorgonen mötte vi upp mia rickard och ellen för att bada, det var ellens första gång på badhuset så vi tog lite bilder och så. Det var mysigt.
Stina och jag tog en sväng på stan och sen var det bara att göra sig i ordning för fest, Lotta skulle ha inflyttningsfest. Kvällen blev lyckad och det var kul att träffa lite folk jag inte sett på länge. Fick se min bror fredrik lite med, fy vad jag kommer sakna honom när han åker!
Kvällen avslutades på eldorado och en pizza, fint de.

Nu är jag i oslo igen och dricker en kopp oboy, resan hit gick bra förutom att basse satt i baksätet och var svin bakfull, haha så går det :D.

Lite bilder ifrån helgen.




Kommentarer
Postat av: kg

goding! jag hoppas inte heller att det dröjer alltför länge tills vi ses nästa gång :) då vill jag åka bubbla jue. tih PUSS!

Postat av: Bredeastri

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-02-10 @ 15:14:07
URL: http://bredeastri.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0