god natt

Ja nu sitter jag här i soffan ännu en söndagskväll, visst är det så skönt att inte behöva göra något.
Det blev en löprunda tillslut med solen gassande i ansiktet, kul att få lite upmuntrande ord av folk på vägen. bla, "bra sätt att utnyttja en söndag" jag ler lite tillbaka och vill inte verka allt för nöjd haha.
Vi lagade till lite kyckling ris bea och sallad, sen lite chokladkaka till efterätt. Bra söndags mat tycker jag.

Vi var ju och tvättade bilen, klantig som jag är får jag för mig att springa in och köpa en korv precis innan vi ska åka in till tvätten, trodde väl jag skulle hinna. Det gjorde jag inte, så en grymt besviken jessie fick stå och titta på utanför haha. Linus passade på att ta lite bilder på mig då.

Jaja här är lite bilder från helgen.

Godnatt



 














Kommentarer
Postat av: jennifer

min fina fina fina jessie, gud sa fin du ar. och som jag saknar dig nu. det kommer att bli en helt underbar sommar, aaah vad jag langtar efter dig, men jag ska sola och gotta lite at dig i jamaica da! PUSS alskling, vi hors.



ps, vilket love message de blev, gillart. ds.

2010-03-14 @ 22:58:24
URL: http://jennifer89.blogg.se/
Postat av: Cissi

du är så jävla SNYGG bejbi! blir helt avis på linus...

2010-03-27 @ 19:58:04
URL: http://cirre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0