Wihoo

Hej på er glada.

Idag har jag varit ledig, så himla skönt. Kände att jag behövde det innan helgen.
Jag skulle gått ner och tränat men jag fick lite annat för mig. Jag gick på skojakt, hittade tillslut ett par skor från Dinsko som jag hoppas är snälla mot mina fötter ihelgen. Det blev även lite annat smått och gott. Allt är givetvis ifrån rean som verkar vara överallt nu. Vart duktig med shoppingen nu det sista men fynda måste man få göra.

Nu har jag packat färdigt allt och vi ska strax sätta oss i bilen för att åka mot Kungshamn. Vi hoppas på en underbar och solig helg med mycket lekar, fest, trevligt umgänge och god mat.

GLAD MIDSOMMAR :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0