Liseberg

Igår morses gick vi upp och satte oss i bilen för att åka till Liseberg med Mia och Rickard. Vi var lite osäkra över vädret med det gick bra och lite regn var lugnt för vi köpte oss såna uber snygga ponchos med lisebergskaninen på.
Eftersom vädret var sådär så var det nästan inget folk vilket är guld. Vi åkte allt vi ville, käka våfflor, gick i spegelhuset och spelade spel. Kanon dag, jag och Linus kom hem med 6000 g choklad!!!! helt sjukt. Det började med att jag vann en toblerone med 2 kg i. Åh vad glad jag blev då haha, precis innan sa jag rakt ut till killen bakom disken " snälla gör min dag" och vips så hade jag chokladen i handen.
Vi var iaf väldigt nöjda med dagen och nu har vi choklad för ett år framöver.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0