vårväder

Hej mina vänner.

Idag är det fredag, jag har varit hemma från jobbet två dagar nu för jag haft lite problem med halsen och vill helst att det ska försvinna NU. Det har inte blivit någon träning men det blev iaf en fin powerwalk med Agnes. Känner att lite måste man ju komma ut.

Idag är solen och hälsar på, så underbart att sitta på balkongen och lyssna på lite bra musik med en kopp kaffe ihanden. Det är ju tänkt att det ska vara lite grill hos oss imorn :) hoppas på sol och bra grill väder.

Nu blir det snart lite sushi och ikv ska vi till ikea för att införskaffa lite nyheter till balkongen, den måste ju givetvis bli så fin som möjligt. Kanske någon blomma och lite lampor. MYS.
Jag fyndade lite på second hand förut, det var så billigt så jag var tvungen att slå till. Fick en vit kavaj, en sjal, 3 par strumpor med prickar på för 150 kr :D

puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0