ny vecka :)

Hejhej

Vart lite dåligt med update nu men finns inte så mycket att säga just nu. :D jenn och lina är hemma och som om det var nog så är dom i oslo. Underbart. Dom flyttar in i sin nya lägenhet imorgon som bara ligger ett stenkast härifrån.
Men så länge så bor Jennifer hos mig, hihi kul att vara roomies igen.

Iveckan har jag annars åkt lite inlines, sjukt svårt att stanna vill jag lova. Men det var roligt och det kändes lite i benen.
Igår blev det bio med Kajsa, vi såg remember me och den var helt okej.

Nu har jag och jenn varit ute och sprungit och powerwalkat. Även hunnit med en pratstund nere vid akerbrygge med en kaffe. Mycket bra dag. Nu blir det chill i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0