Kajsa

Idag har jag och kajsa gjort det som vi är bäst på. Lagat lasagne, så sjuuuukt gott alltså. Känns som om man aldrig vill sluta äta.
Vi har ju även solat såklart, kajsa hade gjort en jätte god smoothie till mig när jag kom hem hihi så det blev några timmar på balkongen.
Vi tog oss en redig powerwalk och träffad basse på vägen, dom spelade lite fotboll. Skönt att komma ut och gå lite, känner att man får prata av sig lite och kajsa är perfekt att göra det med.På promenaden gick vi förbi en liten åker och en traktor osv. Så om man tittade åt ena hållet kändes det som om man var på landet och istan om man tittade åt andra. Jag tyckte det var lite charmigt faktiskt.

Nu blir det bara lugnt i soffan och tv. Ha en bra kväll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0