inget vatten

hej på er.

Hoppas er vecka har börjat bra, det har min gjort. Igår blev det träning och powerwalk med anki, svin nice.
Skönt att börja veckan med att komma ut lite.

Kunde inte sova inatt så jobbet har gått segt idag, men jag och Anders fördrev tiden med att komma på hur viktigt småpengar var, och kanske är haha. När man var liten och hittade tex 1 kr så var det "åh det är ju två tuggummin" Några år senare blev det om man hittade en tia "åh en cheesburgare" Och nu är det ungefär, "ah men det är ju typ en öl" Ett kul sätt att se de på.

Nu är jag hemma och vilat lite. Upptäcker då att Åsa min roomie skrivit en lapp till mig, Vi har inget vatten längre. Känns lagom kul, hoppas att bygg-gubbarna här ute fixar det illakvickt! Det första jag gjorde var ju givetvis att gå på toa och spola haha Det lät sjukt skumt och jag fick för mig att det bubbla i hela toan, var tvungen att låsa upp dörren och gå ut en meter i från toan med tankarna ah nu blir det som på film och toalocket lyfts och allt sprängs ner med vatten........det hände givetvis inte.

Tillbaka till verkligeheten, nu blir det mat sen spinning.

Ha en fin kväll mina vänner.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh världens sötaste tjej, va fin du är! :) saknar dig när vi inte ses varje dag.. puss!

2010-04-20 @ 22:42:49
Postat av: Anonym

haha vad rolig du ar gullet!! snygg bild. saknar dig JATTE mkt nu:) men vi kanske kommer hem snart. hoppas hoppas..

2010-04-20 @ 23:40:24
Postat av: jessie

åh jag blir alldeles tårögd av era kommentarer tjejer!!! älskar er

2010-04-21 @ 15:41:54
Postat av: jenn

den responsen far minnsan inte jag nar jag har kommenterat, parlan!

2010-04-21 @ 17:37:28
URL: http://jennifer89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0